Boze blikken – boze dromen

Eerst en vooral: dit. Lees vooral ook de commentaren. Ilse is een lievemensenmagneet. Ik heb ook gestaakt (en in’t zwart gewerkt of zo, ik weet niet hoe je dat noemt als je op een stakingsdag toch aan het werken bent), ik heb in niemand zijn weg gestaan en op niemands bakkes geklopt. Ik heb naar niemand lelijk gekeken en ik heb naar niemand mijn middenvinger opgestoken. Ik hoop voor u vantzelfde. Meer heb ik daar niet over te zeggen, eigenlijk.

De rest is wat waziger. Er zijn allerlei plannen waar niets van in huis komt wegens teveel plannen en te weinig doen. En er was een urenlange droom waarin mij en de mijnen allerlei vreselijke dingen werd aangedaan en de enige manier om eraan te ontsnappen eruit bestond om al die gruweligaards te sussen en te paaien en te vergeven op – laat ons zeggen – bijzonder creatieve manieren. Voor iemand die nooit naar horrorfilms kijkt heb ik een behoorlijk op hol slaande fantasie. Serieus maat, als ze daar bij HBO ooit eens zonder inspiratie vallen en op zoek zijn naar scenario’s vol wreedheid en vetzakkerij: één adres. Ik ben er al de hele dag niet goed van. Brrrrrr.

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment