Dat ge al twee uur tegen uzelf aan het zeggen zijt dat ge moet gaan slapen maar dat ge ook wel wreed content zijt.

De Maalox is op. En ik ben al de hele vooravond aan het grazen omdat stoppen met eten onpasselijkheid veroorzaakt. Liggen is straks geen optie. Fuckerdefuck, eigenlijk.

Twee weken rust deden deugd. De aanhoudende spanning is wat uit mijn lijf. Ik sta niet meer te trillen op mijn benen en ik heb zelfs al met mijn fiets gereden zonder er af te vallen. Punten voor mijzelf dus. Ik ben wel nog niet thuis. Moe jong! Maar echt steendood. Voor deze week is de batterij alvast op. Ik heb mezelf beloofd dat niet erg te vinden. Het ging. Ik heb niemand voor niets uitgescholden. Ik zat daarnet in de zetel keihard luidop te schateren bij een aflevering van Have I Got News For You. Ik deed onnozel. Ik bakte brood dat – zo zei de ontvanger – naar de herfst smaakte. ik vind dat een wreed schoon compliment en ik ben daar echt content mee.

Nu een weekje verlof. Inclusief iets met een sauna en veel verse lucht in Luxemburg. En feestjes enal. Komt goed, komt goed. En nu ga ik een emmer zoeken, om naast mijn bed te zetten. En hopen dat rechtop slapen ook lukt.

This entry was posted in #geluk, Congé, In 9050, Tleven and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

