Gij daar! Ik ben u kotsbeu

Gij, met uw deftige coupe en uw profiel vol schattige hondekens en kattekens. Gij die (terecht) niet tegen dierenmishandeling kunt maar ondertussen een deftig biefstukske op uw teljoor mikt en in één beweging vindt dat ge mensen mishandelen een waardig alternatief is. Of ze nu een kat gefolterd hebben, of met hun voze poten aan de kinders gezeten hebben, of hebben ingebroken bij dat lief oud wijveken van achter de hoek: van u moeten ze die mensen opsluiten en de sleutel wegsmijten. Ze moeten ze ophangen op de grote markt, terwijl een koppel geiten hun tenen opeten en hun geslachtsdelen door de vleesmolen gaan (ja, ik heb veel fantasie en ik zou een goeie geweest zijn om in de Middeleeuwen originele straffen te bedenken).

En al zeker als ze een gekleurd vel hebben. Want dan zoudt ge ze dus beter in de zee laten versmoren, en is het een schande, een schande zeg ik!!, een schande dat er Gentenaars in de parken slapen terwijl de havenautoriteiten hier in de stad een bord eten geven aan die profiteurs. En begot nog hun kleren wassen ook. Hoe durven ze!!

Echt, ik kots van u. Ik kots van uw wereldbeeld. Ik kots van uw (waarom zit ik hier eigenlijk “uw” te gebruiken?) haat en uw kortzichtigheid en uw racisme. Ik spuw op uw domheid en harteloosheid, no matter hoeveel Spaanse Windhondekens ge ook geadopteerd hebt. Echt, vies voos mens!!

Nee, wij kunnen al die mensen hier niet opvangen. Ja, we hebben deftige regels nodig over wie waarom binnen komt en wat we daarvan verwachten. Ja, daar zitten gevaarlijke types tussen, en gasten die er nogal primitieve denkbeelden op na houden over vrouwen en korte rokken enal (dat geldt overigens ook voor elke vent die meent te moeten reageren met “ze moeten met hun poten van “Onze Vrouwen” afblijven – how I hate them!).

Maar als zo’n “primaire” mens met al zijn zever over religie en korte rokken en zijn bruin vel en zijn ogen vol dromen van een wereld waar wij – verwende Westerlingen die een groot deel van zijn problemen veroorzaken, maar bon – hem nooit toegang toe zullen geven aan mijn deur staat te verhongeren, dan zal ik hem te eten geven. Dan rij ik speciaal naar de halal-beenhouwer als dat moet. Dan probeer ik daar propere kleren voor te vinden, en was ik de zijne.

En als gij dat ambetant vindt, fuck you. Maar dan echt serieus FUCK YOU.

 

 

This entry was posted in Tleven and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

