Orgasmus Maximus – Horecabeurs

Deze morgen had ik een opleiding op de horecabeurs, over starten in de horeca. Niet dat ik ambities heb om zelf iets te beginnen (enfin, soms wel maar ken uzelf: ik laat mij veel te gemakkelijk in de doeken doen!). Maar ik mocht dus gaan voor het werk en ik heb veel bijgeleerd. En – oh joy – ik had een half uur om op mijn eentje de beurs af te dweilen.

Om uit te leggen hoe enthousiast ik daarover was: ik kwam er een collega tegen die ook naar de opleiding kwam, en ik kon niet rap genoeg zeggen dat het mij speet dat ik amper dag kon zeggen maar dat ik  geen tijd had om te kletsen van 30 minuten enzovoort.

‘t Is simpel. Per hal minsten één mentaal orgasme. De kuisploeg op mijn hielen om het kwijl weg te vegen. Inox keukens met slijtagesporen omdat ik niet kon ophouden met erover te wrijven (sorry daarvoor). Volgend jaar neem ik verlof om er op mijn gemak door te pedalen. Ow yeah!

 

This entry was posted in #geluk, Eten en Drinken, Gent. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

