Vaderdag

Zes maand na het laatste bezoekje is het vaderkensdag. De volledige conversatie:

  • ah dag – lief dat ge belt
  • iets over de regen
  • iets over wateroverlast in mijn straat (ik ben al tien jaar geleden verhuisd)
  • iets over de rellen in de voetbal
  • iets over mijn werk (dat ondertussen al anderhave maand nieuw werk is)
  • iets over J’s werk en over het bierfestival
  • nog iets over de voetbal
  • dat hij boodschappen moet doen maar dat hij me zeker wat later in week gaat terugbellen (umpfff, sure)
  • nog iets over voetbal, en iets over het koningshuis
  • dat hij eigenlijk niets dringends te vertellen heeft

Volgende week: herhaling wegens ik ben jarig. Daarna wellicht: zes maanden stilte. Regelmaat is belangrijk.

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

