Ik had klusjesvrouw moeten worden

Veel en hard gewerkt dit weekend. Begonnen bij de mama. Met allemaal machines. Ik kan dat dus hé, gaten boren met een klopboormachine enal. En rekken monteren. En ze hingen recht en zo. Toen bleken de planken wat te lang en ben ik die met de wipzaag te lijf gegaan. Op het lijntje, jaja! En het logeerbed is gemonteerd!

Dat was gisteren. Thuis ben ik al van gisterennamiddag kasten aan het uitwassen, bakken aan het vullen voor het containerpark en de kringwinkel, stofzuigen, meubels verslepen, … Ge wilt het niet weten. Alles om niet teveel na te denken. Beste strategie ever. Ik heb zelfs geen half zakdoekske opgebleit. Voor ge u illusies maakt over waar ik volgende week mijn kuren ga uitleven: ik heb nog een zolder en een bovenverdieping. Het duurt dus nog wel efkens eer gij aan de beurt zijt.

Dat kuisen en slepen en sleuren is geestig, maar dat prutsen met machines, dat is echt de max. Ik heb mijn roeping gemist, ik.

This entry was posted in #geluk, Wonen and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ik had klusjesvrouw moeten worden

  1. bentenge says:

    Tijd voor een bijberoep ?

  2. Heidi says:

    Ik vind dat ook de max. Veel toffer dan mixers en keukenrobots, om maar iets te noemen.

  3. Opruimen en dingen op orde brengen: check. Maar het machinewerk laat ik graag aan de papa of schoonpapa over 🙂

    • Dat is hier geen optie. Mijn vader krijgt een beroerte als je hem een hamer toont. Het voordeel van op te groeien met de straffe madam die mijn mama is: ge kunt dat allemaal zelf! Alles, behalve spinnen buiten zetten dan 🙂

Leave a Reply

