‘t Is gelijk mijn dagske niet vandaag

Ik had het moeten weten, na de koortsblaas en de koortsdromen van de laatste dagen: vieze voze beesten. Deze morgen al om zes uur opgestaan en in de keuken gekropen voor het gebak, maar halfweg al vastgesteld dat de binnenkant niet mee wou.

Na de laatste taart dus weer nest in, afgezegd voor familiefeestje, en de hele dag murw en mottig en amper aangekleed (oh hoe blij moogt ge zijn dat daar geen foto’s van bestaan!) in de zetel gehangen. Koortsopstootjes, krampen, misselijk gevoel, honger en geen honger. Ik peis dat ik maar eens in bad ga liggen en daarna terug mijn bed in duik. Morgen beter!

This entry was posted in Studeren and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to ‘t Is gelijk mijn dagske niet vandaag

Leave a Reply

