Overdrive weekends

De gepensioneerdenbond stond weer aan te schuiven in de GB, waar ik op miraculeuze wijze al tegen een uur of negen tussen de pistolets stond te snuisteren. Met in mijn achterhoofd: zoudt ge niet eens een beetje kalmeren, gij?

Maar ‘t is dus allemaal veel te geestig, dit eindeloze zonnige vrolijke lange weekend, dat eigenlijk al een week eerder begon. Van een feestelijke 1 Mei met mijn nu  definitief Gentse mama naar drie spannende eerste werkdagen op een nieuwe job. Van afscheidsfeestjes die ik vanzeleven niet meer ga vergeten naar een wijs concert in de Handelbeurs, naar een geestige date in de Rokkebolle met de lieve L. die ik al een jaar niet meer gezien had. Van een huis vol mensen en vol eten en vol gezelligheid naar nog meer eters in de zon. Van een uitstap naar Sint-Niklaas voor de nogal lichtjes knappe raps van Froze en uitbundig gezelschap bij de Ertebrekers (lang geleden dat ik nog eens een uur aan een stuk stond te shaken). En vandaag feest de Dekenij, en zijn er concerten aan de Schelde waar ik eigenlijk naar toe zou willen en morgen is’t Moederkensdag enal.

Ik voel mijn koplampen dimmen, zit stilaan een beetje op mijn tandvlees. Maar wat een zalig, zalig, zalig weekend!

This entry was posted in #geluk, In 9050 and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

