Mijn collega’s van de Staf zijn geniepigaards en zotte flessen!

Het stond in mijn agenda. Maandag van vier tot vijf nog een laatste overdracht. En om vijf uur iets gaan drinken met twee collega’s.

Dat ziet ge dus van hier! Eerst werd ik overvallen door mijn communicatiecollega’s. Niks geen overdracht natuurlijk, maar wel kussen en cadeau’s enal! Dus ik sta daar al half te tjiepen en nog terwijl mijn frank aan het vallen is ga ik in den bureau ernaast mijn tas en klavier ophalen. En daar staat potverdikke de hele meute bij elkaar rond een tafel met hapjes en nog meer cadeau’s. Niks geen drink met twee collega’s achteraf. Valschaards! Mij zo in de luren leggen!!

Ik ga sebiet in bad in het gezelschap van mijn splinternieuwe bruisbal, en ik ga de hele avond aan mijn calissestokken zabberen. En daarna ga ik de hele avond die cd opzetten. En morgen krijgt het vergeet-me-nietje een plekje aan de voorgevel. Merde, mij zo doen verschieten….

Ge zijt allemaal schatjes en ik ga jullie missen.

xxx

This entry was posted in #geluk, Werk and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Mijn collega’s van de Staf zijn geniepigaards en zotte flessen!

  1. Pingback: Overdrive weekends | Licht Geschift

Leave a Reply

