Jarige J.

Kookstuipen in 9050

Kweetet, ik doe hier veel te weinig mee. Ik zou veel meer moeten opschrijven. Maar bon, lukt dus verre van altijd.

Bij deze. Mijn betere helft was jarig en omdat het kot vol zat met mensen was het niet mogelijk om te bakken voor zijn collega’s. Die moesten dus maar een weekje wachten. Het werd een doos vol Chewy Chocolate Chip Oatmeal Cookies, gemaakt volgens een recept dat ik al een tijdje gebruik en waar ik wreed content van ben. Maak het u gemakkelijk en koop een setje van die cup-maatjes. Superhandig!

En daarnaast een variant op cake met gember en citroen, gebaseerd op een recept van Martha Stewart. Ik heb zelfs de moeite gedaan om de hoeveelheden om te rekenen.

Nodig

240 gram boter op kamertemperatuur
400 gram zelfrijzende bloem
2 eetlepels citroenzeste en 150 ml citroensap
60 gram gekristalliseerde gember
500 gram kristalsuiker
6 eieren
250…

View original post 128 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Jarige J.

  1. Hoera voor cupmaatjes!
    En ik ben hier ook altijd bakker van dienst als mijn man jarig is en zo 🙂

Leave a Reply

