Zes

Kurkdroge romantiek ten huize van. “Nee, ge moet uwe jas niet uitdoen, we gaan iets eten in het Smulderke! Ik had geen goesting om te koken.”. En dan gaat het allemaal een beetje holderdebolder want ik sta nog met mijn ellebogen in een emmer zeepsop met amoniak (I love amoniak!) keukenkasten af te sponzen.

En dan zijn we op weg en dan zegt hij dat we vandaag de 17de zijn. Ik mompel nog iets over grote bossen bloemen en hij mompelt nog iets over niet teveel hopen.We lachen eens, schudden eens met ons hoofd, zeggen “wie had dat ooit gedacht” en doen gewoon verder met de avond.

Hij zegt wel vaker dat hij niet romatisch is, maar ik ben het daar niet mee eens. Dat van die bloemen mag ik effectief op mijn buik schrijven, en dat van die rozenblaadjes in het bad ook. Maar heel eerlijk: mocht mijn lief van die kleffe toeren uithalen, ik zou behoorlijk in de lach schieten of keihard weglopen. Voor mij moet dat niet.

Wat hij doet is zoveel beter. Hij is er. Hij ging niet lopen in het midden van mijn donkere dagen. Hij laat me lachen. Hij trekt zich van al mijn bokkesprongen niet al te veel aan.En ik zie hem graag. Al zes jaar lang. Als dat niet romantisch is!

IMG_1940

Vancouver Island – juni 2015

This entry was posted in #geluk, Tleven and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Zes

  1. jan says:

    Hij is dan ook een geweldige kerel, Greet, en jij een geweldige vrouw. Aan elkaar gewaagd, zou ik zeggen 🙂 Dikke kus.

  2. sofieropmezelf says:

    Kleine dingen die voor jou zo bijzonder zijn… Dààr gaat het om.
    Proficiat met jullie 6!

  3. Samaja says:

    Wat is de liefde toch mooi hé. Proficiat!

  4. Lolo says:

    Zes jaar al.. zo schoon ! x Lolo

  5. bentenge says:

    Ik wens je er echt nog heel vele fijne jaren bij. In mijn rechterooghoek vormde zich bijna een traantje… meid, wat wens ik je dit zo hard toe.

Leave a Reply

