Draadloos

Sinds een maand staat hier een nieuwe laptop te blinken. Muisgewijs kocht ik een nieuw, draadloos exemplaar. Ah ja, want dat zou veel gemakkelijker zijn. Niet dus.

De muis werd aan de machine gekoppeld en dat ging een paar dagen goed. Tot ik besloot dat die muis wat beweging nodig had en ik er dus mee op stap ging in huis. Dat was twee weken geleden. Sindsdien: geen muis meer te zien.

Gisteravond sta ik op uit de zetel om nog iets in te schenken in de keuken. Ik zet mij in de zetel en opeens begint mijn scherm compleet te flippen. Ik ben niet van de rapste. Het heeft even geduurd eer ik de reflex had van onder het zetelkussen te scharten. De muis is terecht. Ik denk dat ik mij toch een reserve-exemplaar ga kopen.

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

