Dinsdag, werkdag

Het ging, vandaag. Een goede vergadering in de voormiddag en een spannende start van een nieuw project in de namiddag waar ik doorheen kon zonder te slepen en te sleuren. Hondemoe thuisgekomen wel, en eigenlijk geen klap uitgespookt behalve de vaatwasser gevuld en voor de tv in slaap gevallen, en dat was meer dan genoeg voor nu.

Stilaan ebben de meest acute symptomen van de stressaanval van de laatste dagen weg. Dat wil zeggen dat ik mij redelijk goed kan concentreren, zolang het in kleine blokjes kan (als ik het niet vergeet doe ik van pomodoro, meestal werkt dat goed bij mij). Een dag die doorbroken wordt is dan ideaal. Bureauwerk, korte wandeling, meeting, korte wandeling, bureauwerk, meeting, bureauwerk. Toppie.

Engste moment van de dag: deze morgen de mailbox opengooien. Beste moment van de dag: zien dat er geen echte klodden in zaten die mijn hele dag al vanaf seconde drie naar de zak konden helpen. Van mij mogen ze die mailboxen morgen gewoon dicht timmeren.

Plan voor morgen: idem. Ze gaan mij leren persoonlijke doelstellingen formuleren (urgggh, HR-dinges, how I hate that shit) en dan is er bureautijd en dan weer overleg. Alweer een dag in stukskes, en op de planning voor ‘s avonds staat nog een avondje zetelhangen.

We leven op hoop. En op slaap. Dat ook.

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Dinsdag, werkdag

  1. bentenge says:

    En als het weer helemaal snor zit qua energieniveau, laat het dan weten, dan kom ik mijn trui afhalen inclusief drankske in die hippe tent daar in jouw buurt 😉

Leave a Reply

