Frisse start

No more Gentbrugge, toch niet meer voor het werk. Gedaan de ochtenden waarop ik half slapende de straat uitrolde, recht mijn bureau binnen. Gedaan met de blaadjes in het Tochpark, en de volkstuintjes in de Meersen.

Welkom terug in de stad. ‘t Is hier nog een beetje leeg en kaal, maar we zitten voorlopig even op de zesde verdieping en dus kijk ik uit op de Krook en de recht in de keukens van de bewoners van de flats aan de overkant van de straat. Het kon allemaal veel slechter. En we waren welkom, dat scheelt ook.

Wat lief !!! #verhuis

Voor het eerst zit ook mijn hele team samen in één ruimte. Tot vandaag was dat bijzonder gespreide slagorde en dat is niet atijd evident.  Ik hoop toch echt van na een jaar rondzwerven hier mijn nest gevonden te hebben.

This entry was posted in Werk and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

