Wandelingske

Ik heb een stappentellerapp op mijn telefoon gemikt. Het resultaat is dat ik nu opeens overal naartoe wil wandelen, want dat tikt aan. Zekers als ge na een dag kantoorlummelen moet vaststellen dat ge toch al zeker 400 van uw 10.000 stappen gezet hebt.

In het kader van “probeer dan toch tenminste aan 5.000 te geraken” deden we deze morgen een 9050-wandelingske.

Onze nieuwe bibliotheek, net om de hoek

Onze nieuwe bibliotheek, net om de hoek

Verloren gelopen zonnebadende roodwangschildpad

Verloren gelopen zonnebadende roodwangschildpad

De werken aan de Brusselsepoort

De werken aan de Brusselsepoort

't Is gelijk New York, zegt Meneer J een beetje wreed optimistisch

‘t Is gelijk New York, zegt Meneer J een beetje wreed optimistisch

De appelsienen van de Rokkebolle

De appelsienen van de Rokkebolle

En van wandelen krijgt ge dorst!

En van wandelen krijgt ge dorst!

3500. En nu just nog een paar honderd. Dat is zonder de stappen die we deden om de tuinmeubels op te kuisen en binnen te zetten, en die zevenduizend keer dat ik al naar de keuken ben gelopen om dan toch geen goesting te hebben om de vaatwasser leeg te maken.

This entry was posted in In 9050, Tleven and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Wandelingske

  1. resaarcle says:

    Wat een geweldig goed idee, zo’n stappenteller op je telefoon. Ik zou ook wel zo’n sjot onder mijn gat kunnen gebruiken. Succes ermee!

Leave a Reply

