Ik doe rustig voort hé, maak u geen zorgen

Stuipen!

Kookstuipen in 9050

Mah ja, zo lang geleden dat dat is….

Eerst was het te druk en dan ging ik naar – ge moogt jaloers worden – Canada en toen kwam ik dus pardoes in een eindeloze en overvolle zalige zomer terecht. Ik ga het hier niet allemaal in het lang en het breed uitleggen, maar dit is zo’n beetje waar ik mee bezig ben geweest:

Net van de vlieger af was het tijd voor een weerzien met de thuisvrienden. Omdat ik een beetje Canadees geïnspireerd was, werden het Canadian Style nacho’s en witte sangria (alleen al omdat dat daar zo’n beetje overal op de kaart stond)

nacho's

sangria

Ik moest ook dringend koekjes bakken voor de collega’s:

koekjes

Havermoutkoekjes met chocolade en havermoutkoekjes met butterscotch, meegebracht van alginder en ondertussen gewoon op. Ik zal terug moeten gaan.

Nog experimenten: rabarbersiroop. Met afgekookte rabarber, suiker, citroenzeste en citroensap en een kaneelstok. Omdat ge dat niet oeverloos…

View original post 255 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

