Ik had al lang …

dinges moeten schrijven over Canada, en over de geweldige reis die we daar hadden. Over de housesitters die fantastisch bleken. Over het feit dat mijn moeder nu een Gentse is en hoe fijn dat is. En over hoe mijn vader na 11 weken vieze ziekenhuisbeesten eindelijk thuis geraakte om rustig verder te herstellen. Over de maten daar en de maten hier en de Gentse Feesten en de spectaculaire vakantie.

Ik wil dat nog wel doen maar ‘t zal vandaag niet zijn. Vandaag heb ik voor de duusdstekeer last van vanalles en weegt het weer eens allemaal een milioen kilo en wonen er voze beesten in mijn kop en wil mijn lijf weer eens niet mee. En had ik al lang in mijn bed moeten zitten want morgen is werkendag. Maar ik geraak dus in mijn bed niet want ‘t is koers in mijn kop.

Ik wil alleen op reis. Naar Gran Canaria. Waarvan iedereen mij zegt dat er geen kloten te zien is maar dat geeft niets, want overdag wil ik zinloos naar de zee gapen en ‘s avonds ga ik een potje zielig janken en daarna wil ik eindelijk eens doen wat ik al jaren wil doen. Op een compleet donkere plek en bij een wolkenloze hemel naar de sterren kijken. En denken dat het allemaal zo erg niet is, want dat ik hier toch maar schoon mag rondlopen. Een stippelken op een stippelken in een massa stippelkens waar niemand rondloopt. Hoeveel chance kunt ge eigenlijk hebben in uw leven?

Daarna kom ik terug naar huis, en gaat alles beter gaan.

Zoiets…

This entry was posted in Tleven. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ik had al lang …

Leave a Reply

