Oude dozen

Een verhuizende mama, dat betekent sorteren en afscheid nemen. En al nam ik me voor om NIETS mee naar hier te slepen, dat lukt dus echt niet. Aan al mijn daadkracht kwam nogal een abrupt einde toen de kist met oude dia’s en foto’s open ging.

De dia’s, dat zal voor na de reis zijn. Ik hoop op nog een aantal onvermoede schatten en wil die dan digitaliseren. Albums bladeren makkelijker. Daar is een klein stukje van de oogst al binnen. Alvast enkele conclusies:

  • close-ups waren niet in de mode in mijn familie.
  • ik ben niet fotofoob geworden, ik ben het altijd geweest
  • ik heb veel goesting om mijn zestienjarige zelf een draai rond haar oren te geven voor misdaden als denken dat ze veel te dik was en dat krullen echt een goed idee waren. En nog wel voor een paar dingen, maar daar heb ik geen foto’s van gevonden.

Een paar vondsten:

Mijn pa, die toen echt op een Franse filmster leek

Mijn pa, die toen echt op een Franse filmster leek

IMG_1344

Serieus maat!

IMG_1348

Mijn ma als kleutertje

IMG_1350

100 dagen – 1989

IMG_1349

In Moskou, in 1988

En zoveel meer. Oh boy.

This entry was posted in #geluk, Tleven and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Oude dozen

  1. bentenge says:

    Moskou ? Echt ? In 1988 ? Aha, Hofkens-Lens, dat is een pakje dat me bekend voorkomt.

  2. Veerle says:

    Oh my god 😳 , mijn oog viel op ‘oude dozen’ en het is inderdaad hilarisch wat je zoal kan tegenkomen. Help, die foto’s heb ik ook nog ergens liggen en als ik zie welke toffe hippe brillen er nu zoal bestaan kan ik me niet indenken dat mijn bril toen tof en hip was 😃 Gelukkig heb ik me kort nadien lenzen aangeschaft, maar die bril en dat kapsel zal me wellicht een paar mogelijke lieven gekost hebben als ik dat nu zo zie…. 😀😀

Leave a Reply

