Dingen om te tonen

Halve dag vrijaf genomen om wat te bekomen. Dat is half gelukt, vooral omdat het deze voormiddag wonderwel lukte om toch een beetje geconcentreerd te blijven. Wel stekende koppijn en last van de ondertussen zo goed als chronisch ambetante slokdarm, maar daar gooien we straks wat Big Pharma tegenaan.

Dat het niet allemaal kommer en kwel is, dat moet ge u op zo’n dagen voorhouden. Deze keer in prentjes.

‘t Is een frisse lente, maar een lente desalniettemin. Mijn clematis is laat naar zijn doen, maar naar goede gewoonte in één klap erg aanwezig. Dag meneer clematis, blij u terug te zien.

Clematis

Dat het het moment is van de asperges, en dat ik die kreeg van vrienden van de mama en dat ze superlekker waren (hier: met gevulde pasta, geitenkaas, kerstomaat en botersaus).

IMG_1297

Kijk wie ook weer stilaan tot de levenden behoort:

IMG_1299

Elke dag pellen ze een nieuwe laag van de kathedraal. Schoon 🙂

Dat ik kampioen Ikeamonteren en -demonteren ben, en dat ik dat ook kan toepassen op hele oude kasten. Ik heb dat gewoon door, ik.

IMG_1310

En dat ik echt schrijnwerker had moeten worden, want ik doe dat graag: boren en zagen en kloppen en schoenrekken maken en boekenkasten bouwen. Speekselmedalje voor mezelf.

IMG_1300Schoenen

Morgen beter! Hopla.

This entry was posted in #geluk, In 9050, Wonen and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Dingen om te tonen

  1. bentenge says:

    Kijk eens aan, daar zijn de wijnkisten waar je ooit eens naar vroeg ?

Leave a Reply

