Boeken lezen enal

Maandag liep ik een beetje lastig van het feit dat ik net voor het werk begon nog 8% boek over had. Hoe frustrerend is dat, als het een goed boek is en je niet kan doorlezen wegens aanhoudende vergaderitis en dan moeten wachten tot ‘s avonds om verder te lezen.

Maar het was het waard want ik kan u met laaiend enthousiasme We Are All Completely Beside Ourselves van Karen Joy Fowler aanraden. Gieren en janken en af en toe van die zinnen die zo schoon zijn dat ik ze drie keer na elkaar heb gelezen. Gewoon, voor het plezier. Af en toe ook behoorlijk touché (papa’s en dochters enal, ge kent mij). Veel bijgeleerd. Ik heb mij zonder reviews te lezen laten overvallen en dat was een goede beslissing. Altijd geestig om op basis van een titel en een cover op goed geluk in een boek te duiken en superhappy te zijn met uw keuze.

boek

En als dat dan op is, dan is er altijd weer een lastig momentje want dan zijt ge dus op zoek naar iets dat ge ook goed gaat vinden en dat niet gaat teleurstellen. Ik greep nog eens terug naar een oude liefde (Het Parfum), maar dat is op papier en ik vind dat zo lastig om te lezen in bed en Meneer Amazon biedt dat precies alleen in het Spaans aan. Het zou waarschijnlijk nog lukken om het te lezen want ik ken het eigenlijk zo goed als vanbuiten.  Maar op de Sample-lijst stond ook dit:

MissPPeculiarChildren

En ja, het is weer een kindertjesboek en zo, maar we zijn goed vertrokken en ik ben serieus curieus. En avant!

This entry was posted in Boeken en muziek en films enal and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

