Havermoutpannenkoeken

Kookstuipen in 9050

In de boekhandel zag ik vorige week dit liggen:

havermoutjes-kookboek-is-te-koopNu krijgt ge dus in al die suikerloze toestanden voortdurend te horen dat ge veel havermout moet eten. Maar ik ben vast niet de enige die vindt dat havermoutpap eruit ziet alsof iemand het al eerder heeft geslikt, en dus peins ik er zelfs niet over om dat klaar te maken. Het boek leek me bij het doorbladeren geestiger suggesties op te leveren. Als het Paard vrijdag terug opengaat ga ik eens horen of ze het binnen hebben.

Alternatieven gezocht, dus, en die vond ik hier. Al moet ik toegeven dat ik naar goede gewoonte toch weer eens met dat recept moest foefelen. Ik gebruikte meer melk en gewoon drie volledige eieren want vorige week had ik dessertgewijs wel iets met de eiwitten aangevangen, maar dat zit er voorlopig gewoon niet in. In elk geval, die dingen ruiken dus heel…

View original post 154 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

