VIJF!

Vijf jaar geleden zat ik in Parijs met twee vriendinnen. Op Valentijn aten we cupcakes van bij Berko op de trappen van de Sacré-Cœur. In een winkeltje in de buurt grabbelden we in een bokaal met pins, op zoek naar iets wat ons – jonge meisjes van 38 – de rest van die zalige Parijse dagen aan elkaar zou plakken.

Zelf was ik – met de hulp van een goede vriend en lifesaver – nog aan het bekomen van een desastreuze relatie die de nodige brokken had gemaakt. Letterlijk, zelfs. Ik wist wel zeker dat ik niet voor de liefde gemaakt was, dat het niet meer hoefde, dat ik mezelf nooit meer zo zou blootgeven. En dus koos ik hiervoor:

IMG_0742

Drie dagen later , overmorgen vijf jaar geleden, zat ik aan de toog van de Aba Jour te praten met een zekere Johan. Het kan verkeren 🙂

This entry was posted in #geluk, Tleven and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to VIJF!

  1. nobutterfly says:

    ik wens jullie veel succes en ik hoop dat ik ooit ook daar op die trappen zit met dat gevoel.

Leave a Reply

