Vandaag een beetje bweurk

Bweurk, als in: mijn lijf is niet in orde. Slapen dat ik doe: echt niet normaal. Ik ben nog maar net wakker en ik wil alweer mijn nest in. Vage misselijkheid, slikproblemen, koppijn, koppijn, koppijn.

Er zijn nochtans geen spectaculaire dings gebeurd. Gisteren was het vrij rustig en zijn we iets gaan eten in het centrum om daarna af te zakken naar een verjaardagsdrink. Een paar pinten later al gaan slapen en zo, dus een kater is geen optie. Beetje boodschappen gedaan, thuisgekomen en geslapen, met altijd weer dat misselijke gevoel achterin mijn keel. Als ik alle symptomen achter elkaar op het internet drop dan zegt Meneer Google dat ik zwanger ben. Dat zou dan het achtste wereldwonder zijn.

Vieze voze beesten zeker? Bweurk!

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Vandaag een beetje bweurk

  1. Mirthe says:

    Ik heb hetzelfde gehad een week of twee geleden. Een paar dagen later was het weer voorbij. Geen idee wat het was…

Leave a Reply

