Gezien ik mij nog niet aan het flexwerken kan ergeren, dan maar aan iets anders!

Dat ging hier eigenlijk wel zo’n beetje vanzelf, vandaag. Dappere collega’s hadden die hele verhuisoperatie zo goed voorbereid dat we eigenlijjk alleen maar moesten binnenkomen, inpluggen en werken. Prima geregeld en dus behoorlijk ergernisvrij.

Vandaag begint de opbouw van de Winterfeesten. Ik gun iedereen van harte zijn plezierke in de Gentse binnenstad, compleet met die afschuwelijke warme prefabwijn en vettige sosiesen, maar zelf heb ik daar liefst niets mee te maken. Rond deze tijd van het jaar ga ik spontaan in kokhalsmodus bij zoveel geforceerde gezelligheid en compleet overbodige troep in supermarkten en winkels. Maar zie, alweer iets waar ik me dit jaar minder aan moet ergeren, want door de verhuis naar AC Portus ben ik niet meer elke dag verplicht om tussen die opgefokte kneuterigheid te wandelen. (Noteer: dit geldt voor alle kerstmarkten overal ter wereld, dus als je persé wil komen “genieten”, doe dat dan bij voorkeur hier in Gent, want het gaat echt zonder zever de schoonste winterse markt van België en omstreken zijn)

En toch moest en zou ik iets vinden om mij over op te draaien, en zie: ik heb het gevonden:

IMG_0064[1]

Notablokjes! Van dedie waar je blaadjes van kan afscheuren. Waarna dat restje tussen die nieten blijft hangen. En ik een halve opleiding lang met mijn stylo zit te prollen om dat er van tussen te krijgen. En dat dus niet wil lukken. Godverdegodver! !!! …. Dat lucht op.

This entry was posted in Tleven, Werk. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

