Kookweek

Ik heb deze week mijn best gedaan en mijn best niet gedaan. Er was een compleet mislukt experiment met tomate farcie, waarbij de metvleesvariant in orde leek en de zondervleesvariant waarlijk walgelijk was.

IMG_9409

Er was een jarige cafébaas waarvoor taart gebakken moest worden.

IMG_9436

Gewoon cake met schijteveel chocoladestrontjes, en dan nog warm uit de oven laten drenken in de triple sec. En dan nog een beetje feestelijke slagroom en kaarskens en suikerbollekes en zo. Hiep hiep, meneer cafébaas!

Zaterdag was er dan nog een verjaardagsfeestje en daar heb ik de hapjes voor verzorgd. Pastasalade, falafel met yoghurtdip, tapenade, hammousse, dille-omeletrolletjes met mascarpone en gerookte zalm en biscuit met aarbeien als dessert.

IMG_9443

IMG_9444

hapjes

Gisteren was er dan op een rapke pasta met savooi en champignons en de rest van de mascarpone. Vandaag ga ik eens skippen, denk ik.

This entry was posted in Eten en Drinken, Kookstuipen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Kookweek

Leave a Reply

