Dingen die je gelukkig maken – Deel III

Moh, zoveel dingen die mij gelukkig maken!

  • Ik heb eigenlijk niet zo erg veel uitgevogeld de laatste week maar wel bijzonder hard genoten van een paar eenzame avonden thuis. Licht uit, tv uit, laptop aan. Beetje Runescape, beetje lezen, beetje mijn lijf volproppen met rotzooi …. serieus genieten is dat.
  • Familie. Ik heb er niet veel maar ik zie ze wel graag.
  • De vorderingen in het zolderproject, nu tijdelijk een beetje on hold wegens ruimte bezet door de couchsurfers
  • De couchsurfers, een Iers-Schots koppel dat onlangs alles verkocht en voor onbestemde tijd een onbestemde weg gaat afleggen. Maar azo wijze mensen dat dat zijn! We fietsten gisteren de hele dag van markt naar markt en dan door de hele binnenstad. Mij viel overigens op hoe vaak ik gezegd heb “dat was hier vijf jaar geleden nog helemaal niet zo”. Gent, gij maakt mij toch ook elke keer weer gelukkig.
  • De zon, de zon, de zon, de zon!
This entry was posted in #geluk and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

