De dingen die je gelukkig maken – Deel II

Lijstjestijd!

  • Het was een beetje afspreektijd, de laatste week. Dat het soms niet altijd lukt om met iedereen die je graag hebt eens bij te kletsen, maar dat het plezier eens zo groot is als het dan wel eens lukt. Twee bijzonder geslaagde dates in één week tijd, daar moet een mens wel gelukkig van worden. Met een vroegere collega (nog altijd mijn favoriete collega ooit) genieten van het oktoberterrasjesweer bij De Drij Zinnen (veruit het leukste café in de stationsbuurt) en het feestelijk lekker maar wel behoorlijke prijzig geworden eten van Café Parti. En vandaag dan voor de afwisseling frietjes eten in Gentbrugge met de bezielster van het hele 9050-gebeuren die nu spijtig genoeg wat verderop is gaan wonen. Bijpraten, tetteren, lachen, serieus zijn …
  • Er na een veel te hectische vrijdag in slagen om in het weekend op de rem te duwen en te beseffen dat het ook goed is als het volgende week gebeurt, of de week erna.
  • Drie Ikea-kasten in elkaar schroeven met een air van “Ik ben de Ikeaboss, ik, en ik moet zelfs al niet meer in dat boekske kijken”.
  • Twee nachten na elkaar slapen als een marmot op temesta, zonder nachtmerries, zonder hoestbuien, zonder wekker.
  • De mama horen lachen en weten dat het goed zit
  • Naar mijn lief kijken en denken: gij zijt mijn lief en ik zie u graag.
This entry was posted in Eten en Drinken, Familie en vrienden, In 9050 and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to De dingen die je gelukkig maken – Deel II

  1. nobutterfly says:

    ❤ de laatste, gewoom omdat dat gevoel mij ook kan overvallen

Leave a Reply

