Gekocht – Verkocht #projectblogboek

Ik kreeg gisteren zo hard de smaak weer te pakken na het enthousiasme van mijn favoriete bloggers dat ik over de middag zowat naar de Fnac gevlogen ben. Ok, eerst vloog ik naar het Paard van Troje – veruit de leukste winkel van Gent – maar daar vond ik hem niet. De Fnac dus, en wel hiervoor:

Blogboek_cover_achterflap_LDePelseneer

Ik zweer het u, na drie bladzijden heb je inspiratie om wel twintig blogs vol te schrijven. Helemaal verkocht, dus. Dankuwel Kelly.

This entry was posted in #PROJECTBLOGBOEK and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Gekocht – Verkocht #projectblogboek

  1. Pingback: lilith loves #projectblogboek | Tales from the Crib

  2. Pingback: Hoogtepunten van de maand – oktober – #projectblogboek | Licht Geschift

Leave a Reply

