Drukke weekends

Doseren is een kunst, en ik heb dit weekend alweer bewezen dat ik daar niet echt goed in ben. ‘t Was een weekend om in te kaderen. Too much of a good thing etc etc.

Van bij Bombardon op donderdag naar een geïmproviseerde burendrink vrijdag (Dag van de Buren)

Afbeelding

Van zaterdag vroeg op en naar Zeeland rijden om uit te waaien in Cadzand. Daar kan een mens nog waaien. En voos eten, dat ook. Maar vooral waaien.

Afbeelding

(ik ben nog aan het leren hoe ik prentjes moet plaatsen, duidelijk, en de zee loopt leeg)

En daarna was het bijpraten met vrienden in wat wel eens de laatste vrijplaats van de stad zou kunnen zijn.

Afbeelding

En dan was er nog de Dag van het Park op zondag, en even binnenwippen op een tentoonstelling bij de buurvrouw thuis.

Afbeelding

En daarna nog een feestje, maar toen was mijn emmer alweer behoorlijk aan het overlopen en wou ik alleen nog in het donker zitten zitten. Wat ik dan ook gedaan heb. Tot halfzes ‘s morgens. Wat meteen het einde van mijn in-het-donker-zitten-marathon inluidde wegens het begon al serieus licht te worden.

Ik heb twee uur van nachtmerrie naar nachtmerrie gedroomd. Van moord en doodslag en achtervolgingen en van zwetend en naar adem happend wakker worden. Vandaag is het zombiedag. Er werden wat kamperplanten verpot en wat blommen in een bak gemikt. Het terras is proper behalve net naast die lege bierbak want daar woont een dikke spin. En ik heb tuinstoeltjes besteld, bij de Weba. Die komen dan in de plaats van die bankjes die de winter niet echt hebben overleefd.

Afbeelding

De keuken is een stort, maar ik ga nog proberen om al mijn moed bij elkaar te krabben want ik wil nog een poging doen om morgen met een zelfgemaakt slaatje naar het werk te gaan in plaats van nog maar eens een stokbrood met teveel mayonnaise in mijn gezicht te duwen. Te moe, te veel.

Plan voor deze week: schrappen!

Aside | This entry was posted in In 9050. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

