Zondagavond … en knock-out

Mannekes, zo’n weekends, dat is erover. Teveel emoties, teveel tranen, teveel boze dromen, teveel oude spoken. Leeggezogen, op, complete puinhoop. En dan moet de werkweek nog beginnen. Hoe ik dat moet doen is me niet helemaal duidelijk.

Maar bon. Tussen de soep en de patatten arriveerde hier een nieuwe “tuinset”. Ik was al weken door de catalogi en het internet aan het cruisen en hoe meer van die tuin-lounge-sets ik zag, hoe sterker de braakneigingen werden. Lelijk dat dat allemaal is, daar zijn geen woorden voor. En dus werd het de biertafel, en ga ik deze week op zoek naar een geestig plastieken tafelkleed en wat plastieken bloemen en zo.

Voorlopig staat ze binnen wegens te nat. Zucht!

En toen werd het moederdag (ja, in Antwerpen zijn ze verkeerd!) en werd het twee keer rond de Gavers, gewoon uit koppigheid en omdat het een moeilijke dag was en wandelen makkelijker is dan praten. Het is daar serieus veranderd, trouwens. Het kan makkelijk zes, zeven jaar geleden zijn dat ik daar nog rondliep. ‘t is mooi geworden. Toch iets dat geslaagd is in dat onwaarschijnlijke gat daar.

This entry was posted in Tleven and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

