Ik weet het, ik moet minder zagen (maar het is te geestig)

Ziehier, gezaag over vegetarisch eten op restaurant. Dat is nu een week geleden, en ik moet mij bij deze oprecht excuseren. Die mensen hebben echt zwaar zwaar hun best gedaan. Vriendelijk, hartelijk, en doodkontent dat wij kontent waren. ‘t Was echt goed, met frisse sausjes en fijne groenten en in de verste verte geen veggieburger te bespeuren. En lief, en informeren of het smaakte … ik schaam me dood voor mijn gezaag.

Op zoek naar iets in regio Westflutegem waar ze (wellicht op bestelling) hun best doen om er iets van te maken: alhier!

This entry was posted in Eten en Drinken and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

