Ik wou dat ik kon zeggen

dat ik iets deftigs had gedaan vandaag. “Niet” zou wat verdreven zijn, al was het programma vandaag wel beperkter dan ik had gewild. Geen roze muren in de gang, wat eigenlijk gemoeten had als voorbereiding op Plakkerman. Maar wel een ferme middagdut, en een hele propere keuken. En een pak oude tijschriften doorbladerd. En financies geregeld. En rondgepotterd en verder gelezen in The First Law Trilogy, waarvan ik niet zeker ben of het echt wel voor mij is. Wreed boek, serieus.

Meneer J heeft de rest van de quiche binnengespeeld, en ik heb me vandaag gehouden aan een dieet van – hou u vast – gezouten chips, een stuk kaas, een halve kilo aardbeien, grenadine en een stukje donkere chocolade. Humpff.

Ter compensatie wel hier verzeild geraakt: http://www.100daysofrealfood.com/

Morgen opnieuw de mallemolen in. Jeuj!

This entry was posted in Boeken en muziek en films enal, Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

