Lectuur

Bijna door Cloud Atlas geraakt (nog een kleine 3 uur te gaan) en dat gaat mij spijten want het verhaal is geweldig en de voorleesprestaties zijn super.

Op kindle erdoor gedraaid de laatste weken:
Wool Omnibus: pageturner, doorgevlamd, loved it!
The Pillars of the Earth: mwah, voor mij wat te plat en te langdradig, maar wel met boeiende verhalen over het bouwen van kathedralen waardoor ik toch anders naar die dingen begon te kijken.
Porterhouse Blue: tip gekregen over Sharpe van een ex-collega en keihard luidop zitten lachen. Zalig Brits. Zelfs al ging het helemaal nergens over, dan was het nog goed geweest. Satire zoals ik ze graag heb, leest vlot weg, ga ik zeker nog dingen van binnenslepen.

Nu aan het lezen: Raymond carver will not raise our children. Van het hele lijstje boeken het meest literaire, denk ik. Beetje wennen aan de stijl, maar eens vertrokken: aanrader.

Man, ik lees graag.

This entry was posted in Boeken en muziek en films enal and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

