Informatiebeheer

In een vorig leven schreef ik scripts. Teksten die door telefonisten werden gebruikt om vragen te beantwoorden. Ik deed dat graag, zeer graag. Op zoek gaan naar de kern van een betoog. Schrappen en schaven en structuur in zo’n ding steken zodat het functioneel was, en kort, en eenduidig.

Tot mijn vreugde, vandaag meer van hetzelfde. Informatie voor ondernemers. En dan nadenken over hoe je die teksten best groepeert. Wat promopraat is en wat nuttig. Waarom we een stuk beter in twee splitsen, en waarom iets logischer is als het naast iets anders staat. Niet dat ik het altijd weet, maar ik ben er wel zeer graag mee bezig.

Fijne werkdag was dat. Morgen nog een beetje van dat, graag.

This entry was posted in Werk and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

