Teveel is teveel

Volgelopen agenda’s, ik kan daar niet meer zo goed tegen als 20 jaar geleden. Zelfs niet eens meer zo goed als vijf, zes jaar geleden. Na een avondje ferm doorzakken op vrijdag (4u00) en uit eten op zaterdag (00u30) en zondag het jong veulen uithangen in de AB met Jamie Lidell (00u00, op een zondag) en maandag een bijna vervallen Bongo-bon (man, ik haat die dingen) inruilen in brouwerij Huyghe in Melle: platte batterij en snipverkouden. Het zal me leren.

Plan voor de rest van deze week: ik ga nergens meer naartoe. Echt nergens. Misschien wel nog naar de Gentse Lente, want dat wil ik eigenlijk niet missen. En vrijdag is er een verjaardagsfeestje bij vrienden en komt er hoogstwaarschijnlijk een couchsurfer langs die het hele weekend geëntertaind moet worden en die pas zondag weer vertrekt. Plan vertikaal geklaseerd dus. En we zijn pas dinsdag.

This entry was posted in Tleven and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

