Neurotenalarm

Ah ja, ik had een afspraak bij de osteopaat. Dat kan wel zijn, maar eigenlijk kan het niet zijn. Ik heb wel vaker problemen met klassieke geneeskunde, maar nog veel meer met hocus pocus als homepathie en consoorten. Nope, geen zin in. Alleen, Kraakman is er al een paar keer in geslaagd me uit een tight spot te helpen: aanslepende heuppijn, rugpijn, en opgezwollen enkels: weg! Tenzij ik te lang niet terugga.

Donderdag heb ik een nieuwe afspraak. Denk ik. Want nu zegt mijn moeder dat ze denkt dat ik aan haar gezegd had dat het voor dinsdag was. En nu weet ik het natuurlijk niet meer en ik kan ook niet meer bellen want het is al te laat. En dus ga ik niet slapen wegens heel de nacht wakker liggen van pure angst dat ik ga vergeten dat ik morgenvoormiddag moet bellen om zeker te zijn. En dan moet ik me ook nog verontschuldigen omdat ik een vergadering moet afzeggen.

Ik kan mezelf wel een mep verkopen, eigentlijk. Want ik heb dat altijd voor. Met dokters, met kappers, met tandartsen, met vergaderingen, met vrienden, …. Zo’n warhoofd, daar kom je ook niet ver mee. Zou die mens dat niet kunnen op zijn plaats kraken?

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

