En wat hebben we deze middag niet gekocht?

We hebben deze middag niet gekocht:

  • Een zwarte jurk met driekwartmouwen die wel ontzettend mooi aansloot maar vooral erg zwart was: 49 euro
  • Een t-shirt dat bovenaan wit en onderaan grijs was en heel schoon viel en waarschijnlijk goed mijn kont zou bedekken: 10 euro (in solden)
  • Een zwarte handtas in iets leer-achtigs: 69 euro
  • Een blauwe handtas in nepleer: 35 euro
  • Eten (ooops, vergeten): 4 euro
  • Een donkergroene jurk: 59 euro
  • Een paar wijze sportieve schoenen: 110 euro
Veel geld niet uitgegeven dus, en ook een ferme besparing gedaan door bij Telent binnen te springen om een nieuwe modem op te halen. Waarna meneer Telenet me wist te zeggen dat mijn abonnement veels te duur was en of ik niet beter af was met een ander abonnement. En dat er een paar opties op mijn telefoonlijn zaten die er ook wel wat veel aan waren en dat dat ook naar beneden kon. En dat mij dat zo ongeveer -hou u vast – 25 euro per maand zou schelen. Ik heb maar gezegd dat het goed was: 300 euro (per jaar). Jaja, ik zou ook gewoon boos moeten zijn omdat ik blijkbaar al een jaar zoveel teveel betaal, maar bon.

Vandaar dat ik niet eens geslikt heb toen ik de gaten in mijn oren voor de derde keer opnieuw liet schieten en die mens daar 40 euro voor vroeg, wat ik veel geld vond. Maar bon, ik heb terug oorringen. Enfin, oorknopjes, met een blinkend steentje erin. En ik kan beginnen sparen om er over een week of zes iets anders in te vijzen. Ik kijk er al naar uit.

This entry was posted in Gent, Tleven and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

