Me Tarzan (me trut, ook)

Ah ja, zeker. Ik ga hier toch echt niet nog langer in mijn zetel blijven hangen zeker? Ik ben dat beu. Ik wil naar buiten. Ik wil iets DOEHOEN!!

Op naar Brico, om twee goedkope plastic rekken voor in de kelder. Wegens af en toe staat daar wat water in en hout rot en metaal roest en plastic kan daar tegen. Halfweg de winkel draai ik als een tol, de rit naar huis heb ik wagenziek afgelegd.

Meneer J zag dat niet zo goed zitten om die rekjes meteen in elkaar te mikken. En dus heb ik maar van ja geknikt toen hij vroeg of morgen ook goed was. Om, van zodra Meneer J naar huis vertrok toch maar zelf de kelder in te kruipen. Ja, u leest dat goed: ik ben de kelder ingekropen. Ik heb een wijs huis, een heel wijs huis, maar ik ben al zolang ik hier woon als de dood voor de kelder. Teveel fantasie, ik, en teveel schrik van spinnen (en in mijn verbeelding wonen daar niet alleen spinnen, maar ook ratten, en kakkerlakken, en krokodillen – ok, misschien geen krokodillen, maar toch…).

Maar nu was het mij dus beu, en ik dus de trap af en een mercietje gemompeld voor electroman die daar deftige nieuwe felle verlichting heeft geïnstalleerd en die twee onnozele rekjes zaten op minder dan 10 minuten in elkaar.

En dan nog een beetje keldergerief uitsorteren en dan naar boven komen en mij precies helemaal niet zo lekker te voelen. Echt niet. Spuugmisselijk zelfs.

Of wacht, misschien ligt dat aan het feit dat ik sinds donderdag niet echt meer gegeten heb? Wacht, ik zal dat eens oplossen se. Ik heb goesting in chocola en in kaas. Misschien ga ik me beter voelen als ik daar dan ook nog een mandarijntje bovenop gooi. Kwestie van de vitamientjes hé! Wat denkt ge?

Ik zal het u zeggen: ik voel me nog net iets ellendiger. Trut dat ik ben, volslagen trut!

This entry was posted in Tleven, Wonen and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

