Gatenkaas

Gisteravond was’t even paniek. Griep is één ding, maar drie kwartier over de toiletpot hangen wurgen is nog iets anders. Half in paniek Meneer J de dokter doen bellen omdat ik elke seconde flauw kon vallen. Gebeld naar het Wijkgezondheidscentrum. Huisbezoek? Pas morgenvoormiddag! Serieus, lieve mensen en uitstekende service daar, maar het is tegenwoordig precies onmogelijk om nog een dokter over de vloer te krijgen.

Dan toch maar met 38° de auto in om drie straten verder te horen te krijgen dat het precies toch wat serieuzer is dan een griepje. Bloed trekken, spuit motilium in mijn bil. En morgen meer nieuws. k” Moet zeggen, echt lekker voel ik me toch niet.

Enig voordeel: er is deze week al zeker drie kilo af. Nog een week of vijf en ik ben klaar voor de zomer. Zucht.

This entry was posted in Tleven and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

