Lezen

Meestal (zo goed als alles) op Kindle. Ik sleep dat ding ondertussen al twee jaar overal mee naartoe. In de rubriek “gelezen” staan ondertussen een kleine 60 boeken. Een dertigtal per jaar dus, of iets meer dan twee per maand. En dan nog één en ander op papier. voornamelijk hedendaagse Britse en Amerikaanse fictie, zo goed als uitsluitend in het Engels.

Nu ik sinds een paar maanden in Gent werk heb ik ook de bibliotheek herontdekt. Een goede zaak voor hen, want aan neuroten zoals ik valt behoorlijk wat te verdienen. Want dat ticket waarop staat wanneer dat boek terug moet, dat ligt natuurlijk wel ergens, maar waar is mij niet duidelijk. Boetes zijn dus standaardkost. Ach ja….

Lees ik op mijn kindlemasjien voornamelijk fictie, dan hou ik het in de bibliotheek wat “ernstiger”. Dit is de vangst van deze week:

Benieuwd!

This entry was posted in Boeken en muziek en films enal and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Lezen

  1. Greet says:

    Update: de laatste logische plek (tussen de snijplanken op het aanrecht, don't ask)bracht redding!

Leave a Reply

